lørdag 11. september 2010

Helgens arbeidsøkt

Denne helgen var godt planlagt og jeg fikk gjort alt som var på lista. Fredagskveld jobbet jeg effektivt i to og en halv time før det ble mørkt og fikk satt opp ytterpanel som gjenstod på en mellomvegg. Med dette gjort var alt klart for beising lørdag. En strek i regningen var at aggregatet tok kvelden lenge før avtalt og jeg stod uten strøm. Med i planen var endel saging som nå måtte gjøres for hånd, men det verste var vel at jeg ikke fikk varmet opp campingvogna om kvelden. Det løste seg med fyr på alle blussene på primusen.

Lørdag var det lovt mye nedbør utover dagen, men opphold på morgenen. På arbeidslista hadde jeg siste rest av vindskier og isbord på taket og dette hadde jeg svært lyst til å få gjort før regnet kom. Klokken 06.10 stod jeg derfor og myste ut i grålysningen klar til dyst.

Regnet kom før jeg ble helt ferdig så det ekstra klesskifte jeg hadde kom godt med. Utover dagen ble jeg stående under tak å beise veggen ved terrassen.
Neste arbeidsøkt vil bli å få satt inn dørene, men jeg tror ikke jeg begynner med innendørs arbeid før flere detaljer er unnagjort ute. Vi får se hvor lenge det er til sne og kulde jager meg innendørs.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar