fredag 30. juli 2010

Takk til all hjelp så langt i byggingen

Nå når vi tar en liten pause i hyttebyggingen og jeg får tatt et lite blikk tilbake på de siste fire uker ser jeg at grunnen til at vi i det hele tatt har kommet såpass godt igang skyldes flere gode hjelpere. Takk til både Eivind og svigerfar Sverre som tok ferie og ble med opp i den første kritiske tiden når hytta skulle reises.

Spesielt vil jeg takke svigerfar som var med helt fra starten med grunnmuren og senere reising av hytta. Det var tungt arbeid, men vi fikk gjort mye Sverre! Og når mureren som kom opp på slutten og hjalp til sa at det var profft utført synes jeg vi kan være stolte av arbeidet. Riktignok støtte vi på både kvist og stein underveis, men det var alltid vilje til å fortsette. Selv ikke når jeg hadde klart å måle feil og vi måtte gjøre om igjen en halv dags arbeid kom det klager fra svigerfar! Så tusen takk for god hjelp og støtte. Hytta står klar til bruk for dere også når den engang står ferdig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar